Pozycjonowanie w kilku słowach

Dowiedz się, kto ma w swojej ofercie pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google

Pozycjonowanie to różne czynności mających na celu zwiększenie widoczności stron w organicznych (a więc w bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem konwersji firmy. Inną zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi czy też samej marki.

Algorytm Google klasyfikuje wszystkie witryny internetowe w oparciu o około 200 różnych wskaźników. Wynik tej diagnozy wpływa na to, na której pozycji strona bądź jej podstrona pokaże się w SERP na dane słowo kluczowe. Za kluczowe czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają między innymi linkowanie (on-site i off-site), prędkość ładowania, a także jakość contentu.

Wstukując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownik otrzymuje listę stron, których zawartość została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe hasło. Które strony wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania wyżej niż pozostałe? W głównej mierze te, których zawartość jest starannie wypełniona poprawnymi słowami kluczowymi. a zarazem unikalna. Na pozycje wpływ ma także szybkość wczytywania się strony (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, ale i na komputerze), właściwie zoptymalizowanie kodowanie, jak również różnorodność linków odsyłających do naszej strony.

Czy opłaca się przekazać pozycjonowanie i optymalizację sklepu albo strony www firmie SEO?

Google cyklicznie poprawia algorytm, zatem warto zlecić optymalizację i pozycjonowanie sklepów oraz stron www specjalistom. Trafnym wyborem jest firma SEO posiadająca wieloletnią praktykę w takich działaniach. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od SEO, ale też social mediów czy programowania. Zlecając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo podniosą przychód firmy.

Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania stron i sklepów www w Google?

Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do właścicieli stron, które służą do ekspozycji i sprzedaży usług albo produktów firmy. Prowadząc jakąkolwiek działalność nieroztropnie jest współcześnie nie posiadać strony firmowej lub ją utworzyć, ale nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznesowi konkurenci nie śpią w staraniach o pozyskanie kolejnych klientów. Według badań w przybliżeniu 97% klientów poszukuje w sieci opinii o lokalnych usługach, co wyraźnie pokazuje do jak rozległej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony albo sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta skorzysta z naszych usług.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]