Panoramy 360 stopni na Facebooku coraz popularniejsze. Dlaczego?
Panoramy sferyczne to niezwykle popularna i nowoczesna metoda przedstawiania wnętrz lokali gastronomicznych i przedsiębiorstw. Najczęściej widzimy je przeglądając wizytówki Google Moja Firma lub Google Street View, ale też natrafiamy na nie na najpopularniejszym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Umożliwia on dodanie na tablicy firmy takiego interaktywnego zdjęcia. Jak więc możesz zastosować zdjęcia 360 stopni do promowania Twojej firmy? Odpowiedzi przedstawiamy poniżej.
Co wyróżnia zdjęcia 360 stopni na Facebooka?
Zdjęcia 360 stopni to panorama sferyczna, które możemy oglądać pod każdym kątem. Swobodne obracanie fotografii sprawia wrażenie osobistego przebywania w danym miejscu. Zdjęcia 360 stopni na Facebooku umożliwiają odwiedzenie budynku, nieruchomości lub lokalu poprzez opcję wyboru kierunku, w którym spoglądamy. Fotografie tego typu tworzy się z pomocą dedykowanej aplikacji oraz aparatów. Dla użytkowników wyłączną różnicą w porównaniu do tradycyjnych zdjęć cyfrowych jest sposobność wybrania myszką takiego zdjęcia, a w następnej kolejności poruszanie nim w dowolnym kierunku.
Sferyczne zdjęcia panoramiczne – reklamuj swoją firmę na Facebooku
Panoramy sferyczne na Facebooka to bardzo dobry sposób na reklamę Twojej firmy lub biznesu. Panoramy 360 stopni dają spore możliwości prezentacji pomieszczeń lokalu gastronomicznego, biura albo hostelu. Taka forma zdjęć jest dużo bardziej intrygująca oraz pozwala dokładnie poznać konkretne miejscem. Publikacja zdjęć 360 stopni na Facebooku wpłynie korzystnie na postrzeganie naszego biznesu przez klienta i zwiększy jego ufność do usług przez nas świadczonych, co przełoży się na o wiele większe prawdopodobieństwo, że je zamówi.
Panoramy sferyczne warto wykorzystać na Facebooku przede wszystkim kiedy prowadzimy działalność, która opiera się na komfortowych pomieszczeniach (np. hotel bądź sale konferencyjne), ale też jeśli chcemy zachęcić zainteresowane osoby, by skorzystali z naszej oferty rekrutacyjnej czy też po prostu przybliżyć naszym klientom miejsce, w którym funkcjonujemy.
Do wykonania panoram sferycznych zatrudnij specjalistę!
Stworzenie zdjęcia 360 stopni, wprawdzie w teorii jest możliwe do opracowania na własną rękę, jednak do celów marketingowych warto zatrudnić wykwalifikowanego fotografa zajmującego się na co dzień interaktywnymi zdjęciami. Dlaczego to zalecana opcja? Powierzenie tego zadania doświadczonemu fotografowi daje pewność przygotowania najlepszej jakości zdjęć, które oprócz tego będą bardziej interesujące dla odbiorcy. Sama usługa nie jest też droga czy trudno dostępna. Na stronie Google Moja firma — Street View znajduje się wykaz fotografów zalecanych przez Google do wykonania panoram sferycznych. W katalogu tym wymienieni są wyłącznie Ci profesjonaliści, którzy sprostali wysokim wymaganiom jakościowym Google i zamieścili wyznaczoną ilość prawidłowych zdjęć 360 stopni.
Nasza lokalizacja:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]