Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Skieruj się tu po więcej szczegółów o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.
Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem myślisz nad tym, co zrobić, by była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać rzetelną agencję SEO? Warto skorzystać z sugestii ekspertów.
Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google nakręciło o tym film
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozwija się zasadniczo wyłącznie za dzięki Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak np. Yandex, Baidu lub Yahoo, wciąż najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w internecie, musi powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest silna, na ogół nie jest to realne bez wsparcia specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.
Najważniejsze cechy dobrej agencji SEO
Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak zatrudnić dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego główną konkurencją,
- zdolność estymacji czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- nieustanna kontrola stanu strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
Pracownica Google akcentuje też, iż rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, nieraz dającą widoczne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.