Główne zagadnienia pozycjonowania

Dalsze informacje o pozycjonowaniu Krakow na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/

Istnieją trzy kluczowe strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu najistotniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się zazwyczaj:
– państwo (np. “studio filmowe Polska”)
– miasto (“salon kosmetyczny Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Retkinia”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w przypadku firm lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do osób rezydujących w konkretnym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest stosowana również wtedy, gdy firma ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “sklep komputerowy”, to “sklep komputerowy Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon

Następny typ pozycjonowania to słuszne i przetestowane rozwiązanie dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą właściwego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale również koszty reklamy w Google Adwords ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również znacznie niższą konkurencję. Istotne jest też to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– smartfon Samsung Galaxy A40 niebieski,
– buty Adidas Runfalcon białe sklep online,
– golarka Eldom G42 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo istotne szczególnie dla sklepów online. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę towarów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Kobiet, Światowe Dni Młodzieży lub Zielone Świątki. Ten typ pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie znaleziona i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. Najczęściej trzeba zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed wybranym wydarzeniem, aby Google zdążyło na czas zaindeksować nową czy też zmienioną treść witryny.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]