Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Kraków agencja reklamowa. Zdobądź więcej informacji

Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług, działania marketingowe powinny stanowić istotny element budowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na stworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, tymczasem małe biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja reklamowa to zespół twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami znakomicie orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (filmy i animacje viralowe, social media), jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – ulotek, stoisk targowych, billboardów czy kalendarzy. Agencja reklamowa napisze też atrakcyjne, unikatowe artykuły na stronę internetową firmy, jak również zaplanuje schemat komunikacji z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Twitter, Facebook i Instagram.

Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest przede wszystkim do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Jednak nie znaczy to, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji targów, konferencji bądź spotkań z klientami, które przeważnie wymagają wielopoziomowego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie kompetentnej i zgranej ekipy pracowników – należy zlecić jej opracowanie programu kursów czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, warto jednakże wybierać te, które dają dostęp do znacznego grona kompetentnych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszelkich czynności marketingowych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.

Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]